BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Peeps ! Long time no see.How's your day? May it will be fine and blessed always. Actually , this is my last post. Watlek ! Bukannya maksud aku dah nak mati. Last sebab aku dah nak masuk asrama.


 Korang pun dah tau ceritanya kan? Yang aku dapat tawaran ke MRSM Pendang, Kedah . Haizz . Jauhnya lah . Lebih baik kerajaan terus hantar aku ke USA or Ireland sana . Boleh aku terus buat course Medic. Haa, dapat aku jadi doktor sebelum abang aku dapat. HAHA. Berangan lebih. SPM pun tak habis lagi. Dah laa tu, kt Kedah sana cek bukan ada sapa-sapa. Sedara sekor pun takde. (kodd) . Takpelah :( . Back to the topic ! Actually, perasaan aku bercampur-aduk. Tak reti aku nak cakap macam mana. Sedih ada, gembira ada, terharu ada, berat hati ada and senang cerita semuanya ada. Foiineee -,- . We go through one by one.


 Firstly memang aku happy gila ah sebab dapat tawaran tu. Yela kan, lepas aku bertungkus-lumus tahun lepas untuk PMR tu, aku rasa aku memang layak dapat. Hee ! :D Watlek. Sedih tahap dewa sebab aku terpaksa tinggalkan semua orang yang selalu dekat dengan aku, mereka-mereka yang selalu berhibur dan berduka dengan aku terutamanya 7SETAN tu. Huuuuuu ! T.T Takpelah. It's meant to be this way. Aku just doakan korang tak lupa aku. Bila dah berjaya nanti, jangan buat-buat tak kenal aku sudah laa. Aku lempang saat tu jugak nanti. HAHA. Sedih jugak sebab tinggalkan keluarga aku :'( . MAK ! AYAH ! Jaga diri. Adik doakan mak dengan ayah panjang umur. About me mak dengan ayah jangan risau. Adik boleh jaga diri. Hihihi :)


Last sekali, aku sedih gila babun sebab kene tinggalkan DOMO kecik aku. Haaaa ! :( . HMMM. Sapelah nak jaga dia untuk aku eh?
 Takpe-2. She'll be fine. Insyaallah. Haa ! Ni nak pesan kt awokk. Kalau menggatal siap ! Owg gulai awokk dengan pakwe awokk nanti. Heee :D # Peacee Peacee ! Pasal owg jangan risau. Insyaallah takde "chombi" or "anak mami" lain selain awokk kt MRSM tu. HAHA ! 


Lepas ni aku akan jejak kaki ke rumah berapa kali jela setahun. Mak aku pun dah pesan, kalau cuti tak payah balik melainkan cuti besar jee. Haizz :'( . Takpelah. Aku kne mind set supaya jadi tabah. Semuanya yang berlaku ada sebab termasuklah kenapa aku dihantar sampai ke negeri Kedah tu. I accept that challange ! Wisha a.k.a Aries Cytalis, GOOD LUCK !


All is well ! All is well ! All is well ! All is well ! All is well ! All is well ! All is well ! All is well !




  NIENA DOMO